torsdag 29 augusti 2013

Nypolerad & läkarbesök

Idag efter jobbet åkte jag upp till Face & Body för lite behandling. Plockade bryn (aj som in i h vete... *bölar*  lär mig nog aldrig att de bara gör ont för stunden, men de gör förbannat ont. Jag e väll en kärring...) Nu ser jag iallafall inte ut som Ernie mer.
 
Vaxa även muchen, så Lucas slipper oroa sig att hans mamma förvandlas till en man varannan vecka..

 
 

Som en ny fräsch kvinna, åkte jag vidare till kyrkogården och "hösta" lite hos pappsen. Planerade lite ljung, samt satte dit en gravlyckta jag handlade på Maxi (49kr! Bra pris) för ett tag sen. Efter jag berättat om min sommar för honom var det tajm to go home.
 
 
 
 

Jag "hetsåt" lite vv soppa (rätt smaklös!!!! nästa gång ska jag salta lite och slänga i extra champisar) för att hämta Lurreman 14:30. Tid för undersökning av hans knän.
 
Det var inga Schlatterknä han hade. Skööönt! Till 99% är det hans muskler och senor som behöver få extra stretching. Så fick ett papper med lite övningar, som ska göras minst 2 ggr /dag. Hon var väldigt duktig, undersökte honom noggrant, prata och frågade honom saker hela tiden. Precis som man vill ha det.
 

Fredag i morgon! Så skönt. Jag är helt slut om dagarna och kvällarna, trots jag bara jobbar 1 1/2 h/dag. Det tar hårt på en i början. Ändå är jag bara mest social därinne.. Och till fredagsfikan har Lurre beställt Våfflor, med sylt & grädde. Själv tror jag att jag tar en banan eller något... Mmm, spännande... Hehehe
 
 

Åh, i morgonkväll ska vi även ner på Clubhouse, på lite Aw, med Linda & Chrille. Ska bli skönt att slippa laga mat!
 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar