tisdag 20 augusti 2013

Tröstshopping & goe lunch

Idag har jag tröstshoppat! Ibland behövs det... Blev en ny kaffekokare samt en systemkamera med typ videokamera. En Nikon d5100.
 
Man kan alltså filma med den, vilket jag var ute efter.. De här traditionella videokamerorna håller på att lämna denna värld. Hade jag ingen aning om.. Så omodern är jag.. Vår senaste filmkamera hade vi 1997.. Så de har ju gått ett tag sen sist hehehe. Jag vet inte vad de heter nuförtiden.. Videokamera el filmkamera...??? Men borde heta filmkamera då videon utgått för massvis med år sedan..
Ja, skitsamma... Jag har iallafall köpt mig en systemkamera. Vilket ska vara bra. Fotar och filmar mycket när Lurre spelar match, så de ska bli kul. Tyvärr var den slut i butik, men kommer ev nu på tors eller på tisdag nästa vecka.
Micke ville inte vara sämre, så han shoppa en välbehövlig portabel hårddisk,  wooow.. Hahaha. Han blev sketaglad!
 
Gick på utseéndet... Tyckte denna var snygg :)
Efter vår shoppingtur drog vi och käka lunch på golfrestaurangen, Clubhouse, här i Häljarp. Varmrökt lax med potatis och hollandäsås . Satan i gatan va gott de var!!
Sen var kl 14:30, och de var dax för Lucas att komma hem från skolan.  
Med tanke på att inga grönsaker syns... så är inte detta "min" tallrik hihihihi
...för jag har ärtor på min ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar