fredag 30 augusti 2013

Skolbesök & snabblagad lunch

07:50 ringde Lucas hem och berätta han glömde gympakläder.. Crap.. Gympan är nu på em, så jag hojja upp nu på lunchen och överlämna påsen med kläder. Han visade sitt skåp & klassrum. Stollt liten herre :)
 
 
Sen bajka jag hemåt för att inta min lunch. "Omelett på mitt vis" 
1ägg & 1 äggvita vispas ihop ( japp de räcker med det, behövs inga andra saker när det ska vara "lite lightare" ) . När de stekts på en sida, lägger jag på 1 skinkbit som jag idag bredde på lite philadelpia ost och hacka ner lite vitlök på. Sen steker man klarat på andra sidan och innan man hinner blinka är det färdigt! Snabblunch de lux.
Å gott är det! 2 pp med, kan de bli bättre?
 
 
 
Lämnade min bil idag med för avtextning. Får inte längre köra runt med reklam.. För dyrt för företaget.. Skitsamma.. De står för alla kostnader samt polering av bilen. Ska hämta den igen på måndad. Roffe var schysst och körde mig hem idag
 
 
på måndag är den en "helt vanlig Huyndai"  Kvd bilen är ett minne blott...
 
Nu blir det fredagsrundan med Maria, och i em vankas det våfflor härhemma  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar