måndag 18 juni 2012

Vankas Utvecklingssamtal

I em gör vi ett nytt försök. Chefen har lovat att starta från Gbt kl 14 idag så han hinner ner till 16:00 . Med andra ord får jag lite övertidsersättning idag... Vågar dock inte tro på det förrän jag ser han parkera på parkeringsplatsen utanför mitt fönster... Har blivit " blåst" nu ett par gånger av honom...

Dock är jag inte alls laddad för något samtal ... Känner inte ett dugg för det .. Idag är ingen bra dag för fröken Linda... Allt är skit & piss och jag svär massvis inombords och känner mig som en riktig häxa idag...
Jag borde sitta med sprudlande glädje/energi/vilja och fylla i den jävla blanketten eller pappert el vad man ska kall det.. Istället har jag lagt det åt sidan.. Orkar inte... Började så smått men tappa lusten på dirren...
Ajaaa, jag har 4½h på mig.. Kanske kommer de en gnutta energi  sen...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar