torsdag 7 juni 2012

Jag var Alfons pappa...

Oj oj... Jag var verkligen Alfons pappa ikväll... Vad heter han egentligen...? Hmmmm
Strategin inför EM och att Sverige skulle vinna mot England stämde inte alls.... Det var som han hade ritat när han spelat Fifa 12, och det hade verkligen inget med EM att göra!?! Hur lyssna jag egentligen, jag hade fel på mina örton! Jag fick mig en uppläxning, och det var jag värld.  Nästa gång lova jag lyssna från början ( Men han får då inte störa mig när jag jobbar Hehehehe)


Nej, jag fick istället höra att  hans favvoland Spanien tar sig till final... Och han tror dom får möta ev Portugal, alt Tyskland. Vinner gör dom iaf  med 3-2. Han håller så klart på Sverige först, tätt följt av Spanien !

I morgon smäller det.. Tom jag tycker det ska bli roligt! Har även införskaffat mig Sverige t-shirt, och inte EN, utan två.... Den du......






1 kommentar: