tisdag 12 juni 2012

Ny dreambox

Vår TVbox, dreambox pajja såklart i fredags... Jaaa, Varför inte...?  Vi är inne i ett stimm där allt vi har går isönder... Räcker vi tittar på våra saker så händer något...Då vi verkligen är mångmiljonärer och tjänar multum med pengar, utan att jobba, bryr vi oss inte..... Vi handlar nytt... Kosta vad det vill...oooj va jag älskar irroni...
Iaf, vi beställde en ny box efter vi vägt för & nackdelar. Hitta en till bra pris. Den kom idag med posten. Funka skiten då ???? Nooooooooo.... Kanalerna hänger sig ideligen. Tror snart Michael knycklar ihopa allt och eldar upp skiten i kaminen. Vår box är värsta smäcket medans Therese & Krilles fungerar u.a... Såklart.... Jag får snart frispel på allt.... Jag bloggar, Michael skriver ett surt mail till levrantören..... Vi hoppas på en ny box innan veckan är slut
Tar en fotbollsfri kväll idag. Tittar på 112 på liv och död m Lurre istället. Snart dax och sova:)) Phuuuuu vilken dag... Får glädjas åt mina grillspett iaf he he he... Ngt gott i de onda...

I morgon ska jag lämna volvon på lagning...  Vi tänkte "vänster länkarm" och vipps gick den i sönder...  Jadååååå, huuur enkelt som hellst, prova gärna!

1 kommentar:

  1. Oj oj oj syster yster....
    Verkar som ni är 'stalkade' av oturen era stackare...
    Hoppas det vänder snart. Finns ett känt uttryck som säger: 'Plötsligt händer det' :-)
    Vem vet, det kanske handlar om Er, vi får tro det iaf.
    Hur som helst så blev jag nyfiken på grillspetten, du får gärna dela med dig av receptet, antingen här eller på mail...
    Kramizzar och, självklart vänder vindarna snart <3

    SvaraRadera