lördag 2 juni 2012

Inget ner & inget upp..

Idag blev det + - 0 på vågen... Vet inte hur man ska tackla det.. Glad för man inte går + men samtidigt besvikelse för inget hänt... Jag har ju ätit som jag ska, är ute mina morgonrunder 3 dagar i veckan. Allt är som vanligt. To m minskat 1 points per dag sen 2v tillbaka enl reglerna.... Kroppen är allt bra märklig.
Men ja...vad är en bal på slottet.... Sålänge det inte är bara + på vågen så är jag nöjd.. Jag sa ju förra lördagen att allt kunde hända denna vecka.....



På väg hem stannade jag till i affären. Köpte bullar till familjen och mig själv. Idag är det lördag och "min syndar dag" Då äter jag vad jag vill utan att räkna el tänka points. Måste ha en dag i veckan då det är så. Jag fullkomligt hets åt 2 ostfrallor. Som om jag inte hade fått mat på överlänge. Som om jag levt på vatten och bröd i en fängelsehåla i Transylvanien... Tog nog inte 10 min innan jag var klar. Nersvalt med 2 glas Bravojuice. Satt som en smäck. Nu känner jag mig som en svullen ost, och mår sådär Hehehehehe. Ska fortsätta banta nu tills ikväll. Då blir det varmrökt lax från Stefan Phålssons hemma hos svärmor....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar