onsdag 20 juni 2012

Hoppla Hoppla....

De var en gång en tjockis som hette Linda.................  Hon var 36 år och kände sig rätt misslyckad... En dag tog hon tag i livet, gav sig själv en rejäl örfil och släpa iväg sig till Viktväktarna.....

Hahahaha.. Men typ iaf... I dag var det ännu ett lyckorus som segla igenom kroppen.... Jag kunde jag glida i mina vita sommarbyxor och knäppa dom utan att känna rösten  -" dra in magen Britta "
För 6 v fick jag inte upp dom över röven. För ett par veckor sen satt dom som om jag vore en falukorv som skulle ner i ett prinsakorvaskinn... Det blebba ut valkar överallt.... De satt limmade om låren...
I morse gick dom på. Yes får fan!!  De sitter ngt tight fortfarande, men ändå helt okej..  Kan nog inte göra några frivolter,  flickisar el gå ner i splitt. Då kommer dom sprika i skrevet......
Jag har nu då officielt då gått från storlek 44 till 42.. i dessa brallor iaf..

" Hoppla Hoppla... De lönar sig kränga Vattenmelon & jordgubbar om kvällarna...."

Frukt & bär is tha´ shit

1 kommentar:

  1. Skitbra jobbat snygging!!! Va tvivlade du om för några veckor sedan?!? Klart du skulle klara det!!!! Tjooooohoooo bruden är bäst <3

    SvaraRadera