torsdag 14 juni 2012

Busfabriken

Idag bidde det ett besök på busfabriken. Lurre fick sina efterlängtade pannkakor :))
Jag kunde inte stanna mer än 2h så fina Eleonire tog med Lurre hem något senare..
Innan vi for dit, åkte jag och bytte bil med mannen. Vågar inte ge mig ut på längre turer då min bromslampa lyser och den läcker bromsvätska... Med min tur hade det säkert kunnat ske värsta olyckan... Och när vi parkerar volvon i hbg så kikar jag i baksätet och får  syn på en bibba med paper jag VET Michael måste ha kl 14:30 inför ett möte... Ååååhh vaaaaaarför tänkte vi inte på det vid bytet... Men alltid är det något :)) Jaja, bara att vara tillbaks på Parajett till 14:30 igen. Barnen lekte hej villt och blev härligt svettiga. Jag och Eleonore hant med både snack, skratt , lunch och kaffe på 2h. Vi titta på folk med. De e helt underbart vilka olika kontraster de finns... Från vardagliga personer till vuxna män som går runder i en onepeace inne på busfabriken... Mmmmm mycket ska man vara med om ha ha ha... Mitt tycke är att man går i en onepeace hemma, inomhus... Men som sagt, smaken är som baken.....delad . Och tur är väl det!
Haft en skön, underbar & rolig dag idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar