måndag 4 juni 2012

Kvällsmat & sjukstuga...

Minimannen har haft ont i halsen till och från under helgen, men ändå varit pigg... Igår kväll verkade han ändå mer trött än vanligt. Men han hade spelat 2 fotbollsmatcher med och varit ute i solen en hel del... Bad till gudarna det inte skulle bli något då klassen skulle cykla på utflykt med 1:orna idag. Skit också!!!!! Blev helt tvärtom. Han har ont i halsen och 39' i temp... Maken vabbar idag & i morgon, sen tar jag tors fre om det behövs.
Till middag skulle det blivit pannkakor. Men det blev det till lunch istället. Tid fanns inte och tina upp annat då Micke skulle på fotbollsträning. Rösten föll på MC Donalds. Jag var inte så sugen. Istället
köpte jag sill..... Matjesill....




Min middag..

Donken mat till sjuklingen & mannen

Det hade vatt godare om man haft nypotatis och gräddfil till... Jag hade keso. Ingen större hit ska jag erkänna... Blev ändå förvånad när 1file gav 3 points.. Whaaaat , omg!!! Jag åt tre filéer... Skulle nöjt mig med 2... Men, men, man lär sig.. Borde dock kollat upp detta INNAN jag börja äta... Guuuuud vad jag ser fram emot viktväktarapp i en androidtelefon. Finns självfallet endast till ajfån än sålänge.... Oväntat, naaaaj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar