tisdag 12 juni 2012

Dålig dag idag..



Har en dålig dag idag.... Började redan i morse när kl ringde.. Trött som ett as var jag, ville inte gå upp, låg och fundera i ett par sek att jag aldrig kommer få sova ut mer i hela mitt liv.... Mobilen hade hängt sig, fick ange pin koden igen,, ändå kunde larmet ringa.. Fattar nada.. med andra ord är den kass i huet. Ska uppdatera den ikväll OM jag har tid/lust/ork.  .. Sen dess har allt blitt fel.... Allt är irriternade idag.. Ska laga en ny maträtt ikväll med till middag. vet rednan det kommer bli katastroff och smaka skit.... Varför är vissa dagar såhär... Så jävla trist!
Idag vill jag lägga mig tidigt.. Se ngt bra på tv:n, typ gamla serier såsom vänner eller what ever...  och somna tidigt, ingen fotboll ikväll tack ( Önsketänkande eller.... ? ) ......




1 kommentar:

  1. Ysj, känner igen den där känslan. Men ta ett djupt andetag - och försök kom i säng i tid - så blir säkert morgondagen mycket bättre.

    SvaraRadera