onsdag 13 juni 2012

Efter regn kommer solsken


Så brukar de ju vara. Och idag önskar jag mig en sådan "klysha" Jag tänker sooooolsken idag :))

Vi bytte ju bil idag, jag och Michael,  då en kolega ska fixa vår "länkaram" på volvon.. Vänster sida... vågar inte tänka höger He he he
Hade jobbat en stund, så får jag mail från Michael som löd :

Hej!
Varningslampan för bromsarna i din bil lyser ibland. Varje gång man bromsar och sen lite då och då.
Har den gjort så länge? Kanske får kolla upp den. Var det bromsvätska du fyllde på sist?
-Jadå... den blev påfylld med bromsvätska förra veckan, eller veckan innan, av vår " meck kille" då lampan hade börjat lysa...

Var det bromsvätska??
I så fall måste den läcka någonstans
 Hälsningar
Michael
Jag sitter med ett leénde.. ja, jag ler.... Tja, varför ska inte MIN bil klabba nu med.... Lika bra att ta allt på en gång.... Jooodiladihooooo

1 kommentar:

  1. Men, det kan ju inte vara möjligt... Skall det aldrig sluta?

    SvaraRadera