söndag 10 juni 2012

Fixar dag..

Idag tog jag sovmorgon... Sket i viktväktarna... Palla inte helt enkelt. Ville bara ha en låååång skön fm. Sov till 9:30 och behövde inte stressa iväg. Så skönt. Var på c syd en sväng m lillfisen. Han önskar en ljusrosa skjorta till skolavslutningen. Fanns ingen... Fick bli en rosa t-tröja... Hade nästan inga skjorter alls där, dö tråkit.... Sen ska han på kalas i morgon, så blev lite presentshopping med. Sen leta vi i ALLA sportbutiker inkl ica maxi efter "sverige solglasögon" som han med vill ha. Finns tydligen endast på intersport....och den finns ju självklart inte i lödde... På intersport outlett blev jag tillsagd att närmsta butik fanns på Nova i Lund. Jag orka inte ta mig dit. Lova på heder och samvete jag gjorde de en annan dag, svaret blev : mamma, när du gjort de, e EM slut... Hahaha ooooj vilka höga tankar han har om mig...
Jag dumpa honom sen hos kusinen. Jag och mannen var flitiga och har rensat ogräs hela em. Miljontals m nällor..... Nu e skiten väck iaf. Störtskönt!! Gräset blev klippt. Och tom alltiallolådan blev rensad och en hel kasse med skit slängt, sååå gött.
Idag har det även hunnits baka maraboumaränger och negerbullar. En härlig lördag med andra ord enl mitt tycke.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar