onsdag 9 maj 2012

Utvecklingssamtal x 2

I em blir det utvecklingssamtal för sonen med hans fröken. Ska bli spännande! Förmodar han är ett " A" barn även detta år, då han annars vet ett hårt straff väntar....  hehehehehehehe.... Nääää Skämt och sido. Han är säkert som förra året, dvs ligger bra till i allt. Det som värmer mest är ändå att han ÄR en bra kamrat. Han är snäll, trevlig, slåss aldrig, bråkar aldrig, leker både med killar & tjejer på rasten mm. För mig är det jätteviktigt. Så jag tror att allt kommer gå bra.

Soffhäng....



I morgon är det min tur att ha utvecklingssamtal med min chef, som kommer ner från Göteborg... Jag är inte nervös för det.. Inte idag iaf.. Har sååååå mkt jag vill få ur mig... Ska bara få det på ett sakligt sätt med ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar