torsdag 3 maj 2012

Mojjan flyttat

Så,,, än en gång har mamma hamnat i Helsingborg. Denna gång helt nybyggt  område. Uppe vid nya polishuset. Jättefin lägenhet. Blir bra för henne!
Det var barnbarnen & deras sambosar som fick hjälpa henne att bära allt, då både jag & syrran har röda kort från att bära tungt! Meeen, vi stod för fikan, eller Ingela gjorde, jag koka kaffe :))
Jag visa även min "tunga" sida, med att sitta sönder en plaststol.. Citerar Ullareds Kjell.. :
"plaaast, de e vad de e, jävla plastaskit"

Utanför, och är fortfarande en liten byggarbetsplats..



 
Utsikt mot polishuset

Utsikt rakt fram
Öppen planlösning
Mamma från balkongen


Tja, det ekade på bra.. BRAK!!!!!!!  Bättre utsikt frän golvet... Hehehe

När vi var klara, körde jag Emma hem. Fick kika på hennes & Daniels lägenhet. Den var supermysig!! Har ett grymt läge med. Ligger mittemot restaurang Barfota. Emma berätta med att det är Maria Montazamis favvo restaurang när hon är på besök om sommrarna.. Tror jag kommer göra ett & annat besök hos Emma till sommaren:))  Och vi ska ner och dricka vin på restaurangen då :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar