torsdag 3 maj 2012

Klippdax

Igår var jag och gästade Helsingborg och Jocke :) Han går frisörprogramet, och praktiserar på en salong på onsdagar. Hair Fashion Då kan man  bla  klippa &färga håret för 0 kr!! Galet billigt Vem har INTE råd med det?? Bara att höra av sig till honom! . Han behöver kunder att öva sig på, så det var bara att sprida vidare,.han jobbar varje onsdag mellan 9-18. Han är duktig, och får inte göra något innan ett godkännande från han som äger salongen ( chefen ) Nästa termin kommer dom börja ta bet, typ 100 kr.. Helt ok pris det med.
Han klipte mina toppar, och färga utväxten. Blev helnöjd. Då han annars klipper mig här hemma, var det längesedan jag var på "salong" (lider av en viss frisörskräck sen läääänge) Man fick både kaffe, chokladbit & skvallertidning att läsa... Det ingick liksom, fantastiskt lyx ;) Jag kommer gå dit fler ggr, var så säker.

Jocke intar possition... Jag gör som kändisar.. Fotar

Åååh, skvaller.. Har hört ALLT är sant... Hehehe
i
Eftermiddagsfika

Ingen större skillnad.. Men allt är i samma färg iaf &  lite rakare :)..
Ser dock jag behöver jobba på brännan.. Heloo whiti


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar