tisdag 1 maj 2012

Uppe innan tuppen

Så... Då har man varit och lämnat av mannen och sonen vid tåget... Uppe innan tuppen. Kl 04:30 ringde klockorna här. Tåget gick 05:42 från Häljarp. Planet mot Barca lyfter från kastrup vid  08:30 tiden.
Det var en något speedad Lucas som krama sin mamma hej då idag. Han hade varit vaken sen 4 i morse. Han är sååå förväntansfull. Härligt att se. (Han gav mig en lektion om skype igår, så jag kan prata med dom om kvällarna..och jadå...mannen har packat med sin dator. Smart, vi slipper dyra mobilsamtal...)

Nu har jag kommit hem, bäddar ner mig ett slag igen för att sen njuta av ännu en solig dag. Det var underbart väder ute nu på qvisten, härlig sol, vindstilla & massa fågelkvitter. Me like!




Soluppgång i Häljarp... Ljuvligt





Så lite var kl när jag kom hem igen. *gäsp*  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar