måndag 14 maj 2012

Fotbollshelg... och sårtvätt

Denna helgen har Lucas spelat 2 matcher. I lördags var det på hemmaplan, träningsmatch mot ett danskt lag. Tyvärr regnade det nästa hela matchen, som bestod av 3 st halvlekar. men det blev vinst ändå för gossarna. Tror det blev 6-5.. Eller kanske 6-4... Minns inte så mkt.. Det är ju 2 dagar sen hehehehe.

Lucas på språng, i mörkblå mössa

I går , söndag, var der det seriespel igen.Denna gång mot BoIS. Vi i publiken anade förlust... men vi vann,,, stort...  Fantastiskt :))
8-1 tror jag det blev... Olika bud.... Alla var jätteduktiga iaf. Och vilket väder!!!! Sooooool, underbart, och nästan helt blå himmel.

Lurreman .....

Tog av mitt "plåster" med och rengjorde såret/ärret... Svårt att tro att det inte kommer synas så mycket sen... Och hur sjuksköterskorna sagt det knapt syns..... ??

" Nämen OJ så fint... De syns ju knappt någonting"

Men enl Michael så ljuger bilden lite.. Det syns inte så mycket i " verkligheten" så jag får ju lita på det.... Alltså ljuger fotona... Hmmmm. Är det därför jag undrar vart alla "hakorna & rynkorna  kommer ifrån" när jag ser mig själv på foton... Illustration helt enkelt.. De syns ju inte i verkligheten... Fantastiskt!!!! Jaja, jag ska vara tejpad hela sommaren iaf, för att skydda det mot solen under första året :)

Kvällen avslutades med Mästarnas mästare. Vilka grymma hjältar!! Jag håller på Pillan & Stefan Schwarz :)) Lucas håller på Jörgen Jönsson...... För han hade spelat i Rögle? Tror Michael håller som jag...


Och i förra gruppen vann helt klart de 2 bästa där med :)



Kan bli en kul final!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar