måndag 21 maj 2012

Kvällspromenad i soliga Häljarp


Igår vid 18:00 hade jag knapt 3700 steg på min stegräknare... Med andra ord, inte många knop gjorda denna söndag... 10 000 steg är ett minimum varje dag, punkt och slut! Så det blev på med pjuxen och ut på en promenix. När jag gick genom området, genom slingan, ut i skogen, ner vid nybygget så njöt jag i full drag. Vi har det sååå underbart i lilla mysiga Häljarp. I löv it!


Slingan

Bäcken rinner genom slingan och ut i nybygget
Skogen..
More wood...
Mötte inte bara joggare.. Utan även hästapållar.... Såg skönt ut :)


Undras vad denna gata ska heta..... Hmmmmm?
Detta var en gång en äng...


                                 Snart kommer här vimla av nybygda hus....
                          Såg en bild på hemnet




                              Såhär kommer det se ut enl planering
                               när det börjar ta fart.....


Och efter denna låååånga promenad hade jag kommit upp i 9800 steg. Och när det var dax att hoppa i säng var jag uppe på över 10 000 . Gött mos Linda!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar