söndag 6 maj 2012

Nu börjar det likna något

I fredags efter jobb, drog jag & svärmor till Blomsterlandet i Lödde. Kände jag behövde fylla på i krukorna.... Vi handlade mkt båda två, och tänkte inte på vi hade "lilla" bilen... Ingen limmo precis, men allt går, om man packar rätt hehehe... Har bilen klarat av att vara i Ullared... Så pallar den ett blomsterland :))
Nu är nästan alla krukor fyllda,,, bara lite till som ska införskaffas & en å annan ampel. Sen är jag nöjd... Eller....  Blir man någonsin nöjd...?





En fullproppad bil

Min skörd



Tha daaaaa








Unders fönsterna
Uteplatsen

Införskaffade mig ävven lite ev "egen odling" iform av 3 st olika tomatplantor. En coctail, en päronformad & en plommontamat. Ska bli spnnande. Även 3 sorters sallad....Och sen hitta jag ngt som var Indiska jordgubbar el smultron... Minns inte vad de stod. Aja, det blir kanske inget av den, vi får se.  Dessa godingar får stå i uterummet. Vågar inte ha en pallkrage m jord i trädgården. Det skulle kanske bli Torres nya utedass.. NEJ TACK!!!!


En somrig blomma hamnade på utebordet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar