lördag 19 maj 2012

Dax att inta vågen...

Lördag fm = ett besök hos V V . Stressa dit som en gnu...(Vägning mellan 9:30-10:00...)  Satte kl liiiiite väl sent idag. Han INTE med mitt morgonkaffe eller morgonbestyr! Parkera utanför 09:56. Viktväktarna ligger sen på 4 el 5:e våningen Så jag kuta upp för trappan, 2 steg i taget, och jag hann!!! Kl slog precis 10:0 när jag klev in och jag blev sista kvinna att väga sig...Flås, pust & flämt förklarade jag att jag helt enklet "försovit mig" Hon berömde mig ändå med att jag verkligen tog tag i mig själv och åkte in till stan just för att väga mig, och inte låg kvar i sängen och sov vidare :)
Hade gått der denna vecka... Wooohooow 0,7 kg minsann... Jag hade dock räknat med betydligt mera, ville typ 2 kg.. Kände mig ju som en "skinny lady"när jag stod där... Men, men, bättre det går långsamt så det håller i sig. Jag vet ju detta själv innerst inne då jag vatt med förr. Man för att bli taggad vill man ju ha bra resultat med,, självklart. Nästa vecka ska jag mäta mig med, och se om det minskat ngt i cm också.
Nu har jag 16,6 kg kvar till målgång.  "Åhej & hå " vad det går...Bör alltså vara i mål om 16 v, typ 7 september.


Den ska väga lika så småningom


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar