torsdag 3 maj 2012

Frukost, lunch & middag

Nu har jag ätit rätt ensidig kost i dagarna tre... Kyckling & lax. Gott har det varit. Känner mig lite smartare än en 5e klassare nu... För vist blir man smart av fisk?? Hehehe
I morgon kommer favvokillarna hem. Dom har beställt rött kött, pommes & beasås. Jag viker mig och kommer äta kött jag med.. Men INGEN beasås, strängt förbjudet, vägning på lör fm.
 

Frulle, med knäckisar & ägg, 5 pro points
Lunch med lax & sallad, 8 pro points


Middag med Kyckling & ugnsrostade potatisar, 8 pro points
I morgon när minimannen kommer hem, ligger en present och väntar från moster på sängen. Han kommer bli superglad. Han lånar ju min sköna kudde så fort tillfälle ges.. Nu får han en egen. Och hon köpte en röd, för det var Häljarpsfärgen. Aaawe, sååå snällt!! 1000 tack! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar