torsdag 19 januari 2012

Träningsdag igen

Ikväll ska jag på ett pass på gymet. Cirkelpass... Hmmmm. Har aldrig varit på ett sådant innan, så det är premiär för mig. Jocke ska hänga med, och jag blir  inte förvånad om jag ser svärmor där idag heller....  Mitt ryggonda har nästan helt försvunnit, Great !!! Jag gjorde lite ryggövningar hemma igårkväll, det gjorde nog gott. När jag låg där på mattan, på mage, och behövde vila och pusta ut lite, så la jag ner huvudet på matten, med näsan rätt ner..... Gissa vad  det lukta.... ?? TAJAN! Vilket lyckorus det blev. En härlig go Tajandoft spred sig i hela kroppen. Ooooh vad gott det luktade (  iaf för mig ) Jag låg där och luktade flera gånger och han gjorde sig verkligen påmind än en gång. Saknaden är fortfarande enorm. Snart har han fattats oss i 3 månader....




Liten plutt Tajan 8-9 veckor gammal





1 kommentar:

  1. Cirkelträning är såååå kul! och Sååååå jobbigt.....
    Längtar tills jag kan va med igen. På måndag är det OP, och sen börjar återhämtningen. Till sommaren - då minsann!!!!

    SvaraRadera