torsdag 12 januari 2012

Biggest loser

Igår började  Biggest Loser på 4an. Ojojojoj, vad taggad man blir. Ska bli kul att följa dom allihopa. Och få se Olga bland dom, wow!!, jag har följt hennes blogg ett tag, så det var kul att se henne på tv med.

När jag sitter och tittar, blir jag så fantastiskt inspirerad. Jag vill komma igång med en gång, med allt, allt bara snurrar i skallen, på ett positivt sätt. Jag ska börja med att skriva ett tränings schema, börjar lugnt och ökar med veckorna, jag är ju trots allt fortfarande förkyld.... och jag vill inte att det blir för mkt, för då tappar jag allt efter ett litet tag bara...
Sen, den 1 feb ( boostar kroppen nu i januari hahaha ) , bör min förkylning vara helt över, då får det bära eller brista, jag ska bemästra vågen.....fast jag inte vill.. Men ett nödvändigt måste...


Ska bara bli av med snuvan innan jag kör igång......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar