torsdag 19 januari 2012

Jag överlevde...

Med nöd & näppe eller vad det heter... Att vara med på ett cirkelpass är nog bland det värsta pass jag varit på, utan tvekan. Ja, någon jävla gladiator eller utmanare lär jag aldrig bli! Man körde 2 och 2, tuuur Jocke var med.... Tyvärr lider jag ännu av mina diskbrock, så jag fixa inte alla övningar, och det sökte mig ngt fruktansvärt. Sen är armhävningar inte min grej, trots det var på knäna, inte heller sit ups med tyngder, som man skulle växla med sin partner... Jocke fick göra mkt själv. 8 stationer, 1 min på varje och 3 varv...  Allt från planka, armhävningar, stepp, sit ups, utfall mm. Zaaaaaa.... Nog verkligt!  När jag ragglade ut ur rummet med mina skakiga spagettiben, träffa jag therese som skulle på afrodans. Hon fråga om jag var trött? Jag försökte berätta hur jag mådde, men jag sluddra & saglade. Sååå trött var jag :))
Jag & Jocke bestämnde ändå vi skulle på det nästa vecka.... Nu har jag  duschat & tagit en tallrik havregröt. Känner hur träningsvärken kommer smygande. Undras hur det känns i morgon bitti.... ;)  


1 kommentar:

  1. Hörredudu, syster yster. Ta det lite lugnt nu va... Du måste vara rädd om dig! Glöm inte det... Dra förjösse namn inte upp dina diskbråck ännu mer igen. Kanske bör vänta med cirkelträning och hålla dig till slingan och zumban ett tag till. Annars kan det gå som för mig, det tar en eeeeevighet innan jag kan börja träna. Tänk på det!
    Jag tycker du är superduktig men take it easy... Jag är bara rädd om dig!
    Kram o trevlig helg <3

    SvaraRadera