onsdag 11 januari 2012

1-1

1-1 i matchen mellan mig & förkyldningen. Igår tog den ledningen... Idag är jag ikapp den och har reduserat till 1 lika. Sov ( försökte iaf, blev störd av mannens snarkningar och la mig på soffan istället ) i typ 8 h. Käka en go smoothie, proppad med jordgubbar & mango, och en äggamacka, lite flytande honung på en tsk, 1 kopp grönt te och lite java. Stanna i affären innan jobb och handlade på mig Vicks Blå & näsdukar + nässpray.
Sen under fm blev det en liten massage på jobbet. En go´soppa till lunch, Kelda´s Tosckanska tomatsoppa + en ½ avocado på en rågmacka. Och Jag mår nu faktiskt mkt bättre nu. Så jag känner det står lika i matchen iaf. Känner dock att kampen går vidare, så ikväll får jag väl se/känna vem som var starkast..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar