torsdag 26 januari 2012

En träningsrik dag är inplanerad

Efter att ha sovit riktigt dåligt inatt....... pga oljud i huset, så var jag i valet & kvalet kl 05:00 i morse om jag skulle låta kl ringa 05:37, eller om jag skulle ställa den på 06:20..... Efter lite dividerade med mig själv, så gick jag  upp 05:35, tog på mig lager på lager kläder och begav mig ut på min jogging/pw runda... Tänkte bara ta en pw, men då det var iiiiiiiz kallt ville jag få upp värmen snabbare än en häst travar. Jag fick börja jogga helt enkelt, sen blev det liksom bara att jag fortsatte med det. Dock inte hela tiden... Fick stanna upp efter en stund och torka mina brillor om vartannat, men stod inte stilla,,, nä, då fick man gå i rask takt, så man inte blev kall i skinnet, sådär lite halvblind...  Det är absolut det sämsta när man springer & det är kallt, glasögonen immar igen så fort man fått upp lite värme.... Det är ett stort irritationsmoment för mig!!

Har inte tränat styrka sedan i måndags heller.... :(  Har haft annat och pyssla med om luncherna.. Idag tar vi tag i det igen tycker jag! :))

Ikväll är det det dax för ännu ett cirkelpass.... Denna gång ensam... :( Jocke sviker mig idag, då han inte gilla ledaren.... Jag ger henne en chans... Så en stor eloge till mig ikväll... dels att jag går dit ensam fast man bör träna 2 & 2, men någon annan helt okänd, får väl stå ut med mig och mina okunskaper ikväll.... och dels att jag gör det igen, trots jag höll på att dö av trötthet förra torsdagen, då det var riktigt jäkla jobbigt.. Men, men, bara att göra det helt enkelt....

Tror jag kommer vara helt slut som artist ikväll, och somna som en prinsessa. Samtidigt må väldans bra i kropp & själ...... Ikväll är det även ännu ett avsnitt av Biggest Loser, diggar det programmet big time. Tror banne mig jag ska göra mig en ansiktsmask med och bara mysa i soffan till en kopp te och ett fruktfat.... Nu har jag en inre bild igen om hur dagen ska vara.. Kommer den sluta likadant mon tro.... Hmmmm :))

 Typ såhär kommer jag se ut ikväll i soffan :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar