måndag 16 januari 2012

Tog en chansning om en ledig plats..

Börja dagen med en pw. Kändes skönt. Tänkte träna på lunchen, men hade på känn att inte tiden skulle räcka till idag. Så jag lyfte luren & ringde gymmet och hoppades där var en ledig plats på spinningen kl 17:40, och vist var där det. Hem och stressa med middagen. Vi skulle prova ngt nytt idag jag hade hittat, pasta med kassler & ostsås. Jag tyckte det var sådär medans både Michael & Lucas sa det var gott. (Recept kommer i morgon)
Hann ner på gymmet i tid eller precis i tid kanske man ska säga.. Och vem sitter där helt laddad på en cykel? Joooo, svärmor : Heeej Linda hörde jag... :) Jag pallrade mig relativt långt bak i den inte allt för stora salen. Passet var kanon, jag blev genomsvettig som sig bör. Blev även uppmärksam på att köpa en "vattenfast mascara"... Svarta stora runda ringar på bägge ögonen...oj , ingen hit. Måste sett ut som ett spöke eller värsta punkaren.
Men coolt svärmor var där. Hon är ändå 70 basst, 71 i maj, och är så hurtigt och duktig och ger allt på träningen :) Finns även en chans hon hänger med mig på cirkelträningen på torsdag. Hon är ny på gymmet i Häljarp, och ville gärna prova på alla olika pass, dock inte stepp, för att se vad hon "fastnade för" hon ville tom prova zumba. Hon är iskall! Hon är i samma ålder som min egen mor, men hon hade jag aldrig fått med på ngt gym, inte ens om hon varit helt frisk ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar