måndag 23 januari 2012

Dagen kunde börjat bättre

Ååååh, hatar verkligen is... Is skit!!! Hur mysigt det än är med snö & vitt mm, så avskyr jag verkligen isen. Ställa sig och skrapa rutorna 10 min innan skolan börjar, och isen sitter som gjuten betong på bilen + att 2 av dörrarna frusit fast och gick ej att öppna.. %¤#¤%&/&%¤#""¤%&%&¤% . JA, jag svor riktigt mkt inom mig då. Vi var ändå ute 5 min tidigare än vi brukar.... Det hjälpte inte... Vi kom prick 8, så försent blev det inte, men, vi kom med andan i halsen, med en fortfarande halvfrusen bil.... Sen blir det inte bättre heller av att is skiten slitter fast i små små klumpar på vindrutetorkarna så de går inte heller att använda....
Ingen bra start på dagen med andra ord. Behöver dra iväg och träna på lunchen, för att skaka av mig lite ilska känner jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar