tisdag 3 januari 2012

Fixade att vara sund en hel dag

Jag klarade av dag 1 utan onödiga kalorier galant :) Var nog inte ens sugen på något sött igår när jag väl tänker efter.... Hade dock planerat att ta tag i någon form av mera träning, men jag var helt "död" igår när jag kom hem från jobb. Hade tänkt mig att "räkna lite points" igen. Bara för skoj skull, och se hur många jag får i mig om dagarna. Inga bonuspoints eller andra extra, utan bara äta mina 29 dagliga points.
Igår "jula" jag ut huset. Kändes skönt! Nu är det full rulle mot ljusare tider, me like!!! Kl blev rätt mycket när jag var klar, så det fick bli " köpemat" till middag igår. M & L ville ha kebab, det ville inte jag, jag ska vara ståndaktig nu. Kör hårt i 1 mån till att börja med, det är mitt första del mål iaf. Att klara vardagen utan onödiga kalorier! Jag fick ett sjukt sug på " suschi" Det är sååå gott.... Med vad jag vet, har vi inget bra hämtställe i Landskrona, så tanken var en färdig låda inne på Coop... Meeeeen, de var slut där :( och jag orkade inte köra runder och leta mera, så det fick bli en räksallad istället. Inte dumt det alls det heller, men det var suschi jag var ute efter :)) Jaja, vad är en bal på slottet.... Får bli rå fisk en annan dag helt enkelt!

I morse ringde kl 05:40 igen... Galet trött!! Men ut på en PW, sen blev man lite varm. När man kan springa eller gå på tidig morgon, saknar jag inte vintervädret för 5 öre. Man kan ju inte jogga i snön, och inte gå raska promenader heller, så jag njuter faktiskt var dag det inte är vinter :))

Dax för frulle innan jobb; bestående av en smoothie och äggröra & en kopp grönt te

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar