måndag 25 april 2011

Nu får det vara nog med undanflykter!

Hmmm satte precis på jeansen och fick en smärre chock! Dom är TIGHTA!! Tightare än vanligt, aaaaah. Nu får man för sina synder. Jaaaaa, suck, har syndat så dessa lediga dagar... Och kommit fram till att nä, det har inte varit värt det alls. Nu är jag så ilsken och galen på mig själv, på mitt sockerbehov. Nu är det hårdkörning som gäller ett bra tag, ska inte hitta fler undanflyckter att det är helg osv.
ska försöka att ta det lugnt med bakandet med. I morronbitti är det dax för en efterlängtad joggingrrunda och ett styrkepass på lunchen. Nu ska jag ge gärnet igen. , var tvungen att ventilera lite. Nu är det dax att ta sonen med på fotboll.

1 kommentar:

  1. Jag håller med dig. Nu är det slut på undanflykter. Jag har fyra veckor kvar av Biggest looser Häljarp, och Mats ligger bättre till en sin kurva, medan jag ligger hopplöst över min :( Jag har fyra vekor på mig att gå ner över 4 kg - undrar hur det skall gå till.
    Imorgon skall jag i alla fall börja cykla till jobb, det borde hjälpa lite.
    Forretsen; iFormloppet.... hur anmäler man sig?

    SvaraRadera