måndag 4 april 2011

Ännu ett vårtecken :)

Sprang en " ny" runda i morse. GPS:en flippade ut lite så jag fick "rita rundan" själv när jag kom hem. Den blev på 3,7 km, och jag sprang den på 21 min. Hade dock 2 stopp där jag var galet arg över att jag svettas så i öronen så hörlurarna kasar ut hela tiden, så jag måste " torra" dom, helt jobbigt är det. Och JA, jag ska snart köpa nya........  Efter det gick jag min promenad med Tajan. Hörde vårfåglarna sjunga. Det var riktigt härligt att promenera idag, trots att det är en " jobbig jävla måndagsmorgon". och i skogen fanns det gott om ännu fler vårtecken, härligt är det, och vad "lite sol" kan göra :))
Kolla, gröna blad på kvistarna....

Wiiihooo, snart är hela skogen "grön",sååå gött!!!

Och såhär ser det ut i Budapest idag, lovely :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar