söndag 24 april 2011

Mobilt Inlägg ute från solstolen

Ligger ute och jäser i en solstol, sååå skönt. Lucas sitter och jobbar lite i gräset med att skura grillgallret... Är det sånt som kallas för barnarbete?... Jaja han ville själv :) snart ska han & jag bege oss ut på en cykeltur, han har tjatat så. Annars njuter man av ledigheten, nästan för mycket... Har inte rört på mig alls särskilt mycket, och ångesten tar snart ut sin rätt känner jag... Sitter och bläddrar i Må Bras tidninlite ny inspiration :). Typ att man ska gå 15000 steg om dagen och träna 2 styrkepass i veckan för att tappa 1 kg i veckan.... Hmmm kanske ngt för mig? Sen läste jag en undersökning som sa att om ringfingret var längre än pekfingret, så var man en "sportig" typ, och det visade sig att jag var en sportig typ.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar