tisdag 5 april 2011

Fick lite "drycker" av pappa...

Pappas assistent rensade kylen nu i helgen... Jag fick något som han sa var " proteindricka" som han fått av någon granne... Ååååh, glad i hågen blev jag, 8 flaskor, wiihooo....  Flaskan var ju snygg, och snygg  är  = goooood dricka. perfekt att ha som " mellis " på jobbet, eller att ta en när man tränat osv... Har inte tänkt på dom bara, så en flaska har stått på jobbet nu och bara väntat på mig liksom :)) Men nåååågot undermedvetet har ändå sagt till mig att
 "googgla" på det innan du dricker detta........ Ooooh så idag googla jag... och det var ju tur jag inte drack det kan jag säga!!!  :
Produkten är gjord speciellt för patienter som behöver gå upp i vikt och samtidigt behöver mer fiber pga förstoppning. Fettinnehållet är ganska högt men är ungefär som fettinehållet i normalkost, vilket gör den lämlpg som gainer för att gå upp i vikt, men inte så värst bra att ta efter träningen.
Vanligast är till patienter som pga av någon fysisk sjukdom tappat aptiten, tex cancer, lungsjukdom mm
.


Snygg  flaska iaf.... såg ju gott ut....
Så nä.... Den åkte bums i papperskorgen och resten av flaskorna i soptunnan.... Jag kör mitt " vanliga race " istället. Fungerar nog lika bra och man ska nog inte ta några " genvägar"... De kan ju vara " senvägar"...
goodbye!!!!!
 Dax att be honom sluta ta emot saker från grannarna!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar