onsdag 20 april 2011

Idag var det Zumbadax....

Japp. Idag var det återigen dax för Zumba träningen efter ett par veckors uppehåll. Och japp, det var precis lika jobbigt som när jag lämnade det sist :)) Svettig & dann blev man, och lika ovig/taktkös/osmidig  var jag, så även denna onsdag... Hahahaha. Men skit i det, det är kul och man rör på sig. Man rör verkligen heeeela kroppen.
Efter träningen var det hem och slappa i en halvtimme eller ngt, sen tog jobbet över igen. Så ja, nu är jag helt seriös när jag säger att jag fortfarande sitter i mina träningskläder..De har liksom inte hunnits plockas av, ta en dusch & pyamasen på.. Nä, jag försvann in i jobbvärlden igen .. :) Nu är det kanske dax att snart fixa till mig inför natten.... Gäsp, börjar bli trött. Men ska först gå och träna "plankan" ett par minuter.
Idag har jag "pyntat/pimpat" min arbetskamrats lampa... Hon är på semester och jag tänkte " busa" lite med henne hahahaha, hon kanske t o m gillar det och låter det bara kvar...


Påsk var det här....

Skulle varit ledig i morgon, ta en föräldrar dag, men så blev inte fallet.. Mycket på jobb, och underbemannade. Så jag jobbar till lunch iaf, för att underlätta litegrann. Sen är det lite påsklov även för mig.... I morgonkväll vankas det även kalas för Lucas, sk vuxenkalas.. Barnkalas kommer senare, i slutet på maj, när det är lite värmare ute....
 På fre är det 30-årsfest i Landskrona,  Lucas ska med, så det blir lugna gatan. På lör ska vi till Therese & Krille på en frallebruch & sen måla lite ägg, på kvällen blir det varmrökt lax från Stefan Pålssons rökeri, finns det någon godare lax tro? Nääää, kan inte vara möjligt.  Sön är ledig vad jag vet, ev styr kossan in till Landskrona och hälsar på Linda en sväng, det var år & dagar sedan vi "bara umgicks" så det ska bli kul! Fick precis höra att jag ska på BoIS match på måndag med Lucas, jaha,, sen är påsken slut och vardagen börjar på nytt...+ skolan... Om vädret håller sig, ska vi börja cykla till skolan, och jag fortsätter sedan och cyklar in till jobb.. Hmmmm, det får funderas på ett tag till dock.....

I morse när jag var ute med Tajan, efter jag joggat, så möttes jag av detta trädet... Hahaha hmmm det kanske frös? ;) Eller var ägaren bara lite svettig?
Träd/stubbe, men en snygg KVD mössa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar