fredag 15 april 2011

Ljusa slingor, me like

Då har man suttit som " hårmodell" hos Jocke på hans skola. Fick ljusa slingor, och jag är mer än nöjd, Tack Jocke!! Han skötte sig gallant. Hade dock en någor skum fröken/lärarinna ( eller vad heter det egentligen, 100 år sen man gick i skolan, .... ) Hon verkade veta " liiiiite" mer än alla andra... ( lite hitler varning på henne ) Hon "viste" att jag inte gilla att bli blond?? Äh, spelar ingen roll tyckte jag.... Hon "visste" jag gjorde fel när jag använde in packning till håret.... Oooookej.. Hon "visste" att jag visste mitt hår var torrt och hade kluvna toppar, jo 1 rätt iaf, men för övrigt var hon skum... Men rolig att titta & lyssna på. Jocke lärde sig mycket av att slinga mitt hår enl henne. Vi hade en rolig stund iaf, med lite/mycket fnizz....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar