torsdag 14 april 2011

Lillfisen har blivit 8 år...

Ja, Lucas passade på att fylla 8 år i lördags när jag inte var hemma, Så Hipp Hipp Hurra för dig i efterskott :)) OMG, 8 år, fatta vart tiden tar vägen.... han var ju nyss liten... Hmmmm Jag själv är ju som sagt inte en dag över 25 iaf... Skönt när de växer och blir större, men man kan ändå sakna " bebis tiden" Man tar nog inte vara på den somman borde..... Eller så gör man det, men man glömmer lätt... Jajajaja..., jag hittade lite gamla bilder på honom genom åren, haha alltid lika kul att titta på. Han är och har alltid varit lika fin:))
Och nu vet jag INTE VAD SOM HÄNDE!!!!!!!!!!!!!!! Fotona är hippsomhapp och jag får INTE rätt på det. Är redan så irriterad för jag fattar inget, så ha tålamod att vrida och vända på huvudet.... Just NU orkar jag INTE göra om, och göra rätt...

Typ en dag gammal...

















8 år........ ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar