onsdag 13 april 2011

19 dagar kvar....

oooola laaaaaa.. idag räkna jag ut att det är 19 dagar kvar till Vårruset i Malmö... Ska bli spännande och se om jag kan hålla vad jag lovat mig själv, 5 km under 27 min... När jag sprungit med Jocke, har jag fixat det 1 gång... Spänningen är oooooooliiiiiidlig....... Är det nu man ska börja ladda med kolhydrater osv för att orka mer? Hahahaha Sptrang i morse, första på ett flertal dagar. shit vad man tappar energi om man inte håller i... Nä, nu är det varannan dag som gäller,,, ska stå ut... Måste även ner på gymmet med och  köra styrkepass, long time agao...... Inte bra det heller. och Zumban har ju skitit sig helt. har inte varit där på 3 v.... Whaaaat... Vart tar tiden  vägen? MÅSTE ringa och boka tills nästa onsdag.... Måste ta tag i mitt träningsberikade liv igen. Känner jag saknar det faktiskt..... Ska bara över tröskeln igen så att säga...

Nä, nu ska jag äta, och sen ringa gymmet. :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar