tisdag 30 augusti 2016

Dag 22

Är det inte ägg till frukost så är det kesoyoghurt frulle som is da shiiit. Love it.. Typ 1dl turkyoghurt och 1-1 1/2 msk minikeso... Lite vaniljpulver,,,lite lite honung,,,,rör ihop och toppa med antingen bär eller 10st  naturella cashewnötter ..  Mumsfilibabba ( jag orkade inte fröbrödet) 

Lunch på jobb - köttfärssåsen från storkoket..

Mellis - Fröbröd med ett ägg 

Kvällens middag blev nötburgare , grönsaker och blomkåls/broccolimos för mig,,, och nötburgare och pommes för mina grabbs. Satt som en smäck.. 

Lurres och Freddes middag ❤️

Dagens motionspass - 45sek planka och en promenad med klass 6 i 1h och 45 min. Känns helt okej.


Summa sumaro... När tiden springer iväg på jobbet,,glömmer jag bort att dricka vatten... Svårt att ta igen allt på kvällen... My god vilket i-landsproblem hohohohoho... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar