måndag 15 augusti 2016

Dagen efter och dagen före...

Dagen efter festen... Dagen innan vägning och alla mått...
Känns faktiskt som det inte hänt ett smack... Jag ser allt som en utmaning och ska bli intressant hur det slutar... Läser man på hälsoforumet, har alls rasat först veckan.. Kan ju inte vara så i verkligheten ... Så kul om jag kan dementera lite..

Frukost : kaffe

Lunch omelett på 1 ägg och 1 äggvita

Mellis : omelett med tonfisk

Middag : kycklinglår x 2 för jag var hungrig och de var små..

Mannen käka pizza ...som jag hämta ,,, en capricosa med stark & vitlökssås .. Blev jag sugen? Bajsar björnarna i skogen? Äter man ris i Kina ? Äter man soppa med sked? Sover Fru Frank Andersson på sidan om nätterna? F Y fasen vad gott det såg ut... Men pizza finns kvar om 11 veckor oxå... Min kyckling var supergod ändå, så jag blev mätt å belåten

I morgon orange dag..- maxa kolhydrater vid varje måltid tsm proteiner. Och en fettbaserad kost..
Så min frukost i morgon är turkyoghurt blandad med keso och vaniljpulver.. Till detta massa frukt och mosade bär med chiafrön och linser .. Orkar jag,, blir det även en bananpankaka också❤️ Och jag vet jag orkar,,, här finns de utrymme... Hehehe Till lunch kör jag bakad potatis med räkröra .. Möjligt vi äter ute i morgon kväll... Vi har 1 årig bröllopsdag då ❤️❤️❤️ Vi får se vad som händer..

Nu ska jag sova bort 10 kg tänkte jag... I morgon gäller det #villseresultat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar