söndag 21 augusti 2016

Dag 11 och inga mer kosttillskott

Igår pratade jag med läkaren ang kosttillskott. Jag fick rådet att sluta med det.. Påverkar de blodförtunnande förmycket. Så jag kontaktade min Coach och förklarade.. Hon var supergullig och berätta hur jag skulle gå tillväga.. I mina papper såg jag oxå vart jag skulle skicka tillbaka dom... Faktiskt ligger just det stället i Ängelholm ... Så ska kontakta dom på måndag och fråga om jag inte kan få köra dit med produkterna så slipper jag betala frakt... I papperna stod oxå att jag ska få pengarna tillbaka.. Hoppas nu allt löser sig smidigt.. Så allt inte bara är buffel och båg...

Igår var en grön dag.. Till frukost blev det favvofrukosten - keso, turkyoghurt med bär.. Love IT!! 

Jag och Lurre tog en sväng inom väla oxå.. Strosa runder,,,kolla in prylar,,,sen en go fika på Waynes .. Go fika för Lurre iaf... Jag höll mig till kaffe... 

Sen körde vi till Ica i Munka och handla lite till helgen,,, fyllde på kyl med grönsaker mm... Lite mjölk, yoghurt, grönsaker , kaffe och lite godis till Lucas .. 550kr... Grönsaker och sallad är AS dyrt !!! Konstigt man inte har råd att banta... Varför är de så dyrt???? När vi körde Bjäre runt häromdagen, såg vi bannemaj sallad, grönsaker och kål på varenda åker.... Så de finns gott om det... Nä, sänk priserna för jävuren... 

Till kvällsmat blev det tacos .. Goooott... Ja jag åt bara kött och sallad...och egengjord tsatsiki ..  Skippa bröd och chips .. Smarrigt smarrigt!!!! Alla åt så de sprutade ur öronen ... 

Frukost :  kesofrutti 
Lunch : tonfiskröra på ett fröknäcke 
Mellis Fröknäcke med tomat och gurka 
Middag Tacos 

Summa sumaro : Inget direkt godis sug,,men börjar sakna chockad .. Får tillsätta 1 tsk salt/dag nu och det gör jättemycket.. Kroppen börjar ställa in sig på mat-tiderna,, jag saknar Loka / Ramlösa men vanligt vatten funkar bra! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar