torsdag 11 augusti 2016

Dag 3

Dag 3 är nog den värsta tänkbara..... Kroppen har ingen energi , och man vill bara sova sig igenom dagen... Orken är borta likväl energin ,, man känner sig låg, och allt känns bajs...  Humör och kännslor går liksom bananas.... 

Frukost : Morgondrink 
En kvart senare gjorde jag kokospannkakor till frukost.. Går ägg som in i.... Jag behöver ett par hönor härhemma hehehehe.... Jag tog alla 3 resterande ägg, använde bara en gula, resten vitan..vilket resulterade att Fredrik inte fick sin omelett... Men egoist som man är på just dag 3, så bekom de inte mig just då... Och bara för att,,,så åt han ingen frulle... Jaja, så blir de ibland 
1 ägg + 2 äggvitor, lite vaniljpulver samt 1tsk kokosolja.. Supersmarrigt! 

Lunch: Torsk i foliepaket... En ensam firre på tallriken.... Slank ner ganska snabbt.... 
Kryddad med citronpeppar, lite citronsaft och örtagårdskrydda..

På mellisen var jag rejält hungrig... Nya ägg inhandlande,, så tog 3 äggvitor och körde typ samma som frukosten.. Till detta la jag även till ca 70g tonfisk i vatten ( viktigt att tänka på salthalten... Får inte överstiga 0,5g/100g... Har inte hittat nån bra tonfisk med det.. Men hitta en 90grams burk som innehöll 1g/100g ,,och min tanke var då.. Om jag inte äter hela burken, får jag inte i mig allt extra tillsatt salt, hehehe
Satt som en smäck......  Till detta,,, eftermiddagsdrinken 


Middagen missa jag fota.... Blev en kycklingfilé som jag skar i kuber och krydda med curry .. Stekte i lite smör... Blev as gott det med... 
Etter maten,,, ännu en drink,, samma som eftermiddagen... Smakar citronvatten....


Under morgonen tog jag även en promenad.... Ingen lång och snabbt gick det inte... Har inte rört på mig sen midsommar när jag bröt tån... Nu måste jag börja igen och tån känns ok,, ff känningar, men det funkar att gå. Så inga undanflykter mera... Regnigt, blåsigt och var inte alls skönt... Men välbehövligt 

Älskar våra vyer och slättar 





Summa sumaro av dagen : Trött, orkeslös, energilös.. Alla känslor utanför kroppen, håglös,..... Saknar kaffe och grönsaker och frukt enormt.... Men nästa vecka fylls det förrådet på ... 
Ff stenhård i magen,,, måste kolla med coachen om det ska vara såhär,,,, börjar bli trött på vatten och ägg.... Men bara att kämpa vidare ... #bararestenkvar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar