måndag 22 augusti 2016

Dag 12 och kusinhäng

Lördag och en vit dag.... Vit dag suger.... 
Morgonen startade med en brakfrukost till mina två ❤️ Jag stekte bacon och gjorde äggröra . Äggröra får jag äta sålänge det bara innehåller ägg,,,,alltså inget mjöl, grädde el mjölk... Till detta varma baguetter .. Lucas tillsatte nutella och njöt för fulla muggar... 

Sanna kom och hämtade honom runt lunch.. De skulle ha lite kusinhäng och ut på äventyr på hemlig destination. De värmer så i mitt hjärta...
Hon tog honom till ett hoppställe i Malmö ,,,och de var superkul enl de båda 

Under eftermiddagen, när vi var färdigstädade, kom svärföräldrarna på en fika.. Supermysigt.. Bjussa på kanelbullar, och än en gång höll jag mig ifrån kakorna,, Woop Woop. 
Sanna och Lucas kom tillbaka lagom till kvällen när det var käk... Bidde hemmagjorda klyftpotatis , gräddsås och ugnsbakad fläskytterfilé .. Jag gjorde kyckling till mig.. Jag får inte äta griskött på detta program. 
Sanna stanna kvar till mitt i natten och såg finalen i fotbollen.. Fullt med gotter på bordet,,,, men jag höll mig till vatten 

Frukost : äggröra 
Lunch : äggröra 
Mellis : vatten 
Middag : Kyckling 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar