måndag 29 augusti 2016

Dag 21

I morse blev det yoghurt frukost och lite bär... Efteråt kom jag på jag hade vit dag... Gatt dammet... Klantmaja är mitt mellan-namn.. Slarvar för ofta nu med att checka listan.... 
Rädda hem det med bara nötkött till mellis och kvällsmat.. Har nu 2 gröna dagar framör mig och sen kommer det två nya,,2 blåa... 
Till lunch, som jag åt i all hast, i en gaffel, blev en kycklingfilé .. Mina 2 kollegor som var i köket gnugga nog sig en extra gång i ögonen... Jag hetsåt en kycklingfilé ... På stående fot.... Tror det tog 1 1/2 min.. Sa slurp.. Typ en galen käring som aldrig sett kött förut hehehehehehe... Ja ibland går de unnan... 
Inne på V 4 nu... Snart borde de kännas i kläderna... På lör ska jag fota mig igen vid vägningen.. Framifrån och från sidan... 
Jag känner dock inget själv med kläderna... Känner mig fortfarande som en heffa-klump.. En röv stort som ett groggabord ,,lår som michelingubben,,och midjan,,tja krockkuddarna på magen blir inte mindre... Meeeeeen,,,, Förhoppningsvis försvinner det inom kort... Jag måste måste mååååååste röra på mig mer... Det är mycket snack och lite verkstad i denna familjen,,,, dock är jag ganska duktig på att utföra plankan...nästan varje dag i 45sek till 1 min.... Alltid nått... Jaja, man får vara glad för det lilla sa pigan och satte sig på nappen...

Gjorde storkok ikväll med köttfärssås... Stekte 500g nötfärs med en riven zucchini , 2 morötter, tomater och lite vitlök.. Nu har jag lite lunchlådor i frysen 
Blev tot 6 st... Enformig,,,vem,,,,Jag???? Anääää..hehehe... Grön dag i morgon vilket innebär de kan ätas med en sallad el varförinte blomkålsris... I Love food ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar