måndag 8 augusti 2016

Första dagen - Check ✔️

Frukost ...: En drink,,, 
sen väntar man 15 min....sen är det ok för "vanlig" frulle.. En omelett på 1 ägg och en äggvita... Glömde fota men hey, en omelett ser väl ut som den brukar 😀  Fredrik får äta samma,,,, men han får sin på 2 ägg,, lite grädde samt salt och peppar . Jag har saltförbud hela veckan... 
Ingen dricka till någon måltid, då efter ytterligare 15 var det dax för omega3 dropparna i ett glas vatten ( kan nog vara bland de räligaste jag drukigt) sen en fet belöning med en stor god kopp kaffe ❤️ 

Lunch,,,, en ensam laxfile ,,, kryddad med vitlök, citronpeppar och en chilifrukt .. Appapapp..ingen dricka till måltiden.... Den tar man efteråt 

Efter lunch drog vi på en tur med bilen.... Vi for till Kullaberg... Har aldrig varit där... Wooow!! Såååå magiskt vackert... Storma rejält! 








Vi körde genom alla småbyar... På vägen tillbaka körde vi även in i Mölle... Aldrig varit där heller 

Orutinerad som man är med det här med mat och mellanmål så fick jag inte med mig mellanmål.... Crap!! Jaja, bara att käka luft.... 
Körde inom Höganäs en sväng... Tror inte jag varit där heller.... Gick in på outlet Itla el vad de heter.. Mycket fint, men inget som passa min plånka 😀 Även inom lager 157, inget köp... Hehehe.... Vi drog in på en bokhandel , och där hitta jag minsann 3 nya books och Fredde 1.. Nu har jag å göra om nätterna... Och sen kanske jag tom blir en fena på sportfrågor hohohoho....

Väl hemma var det dax för kvällsmat... Kycklingklubba .. Inget salt,,,bara kryddor.. Jag drog till med vitlök, Chilli , peppar , ingefära och fajitakrydda 

Ganska korkat att krydda så när man inte ens får dricka vatten till maten ... Linda i ett nötskal hahaha .... Åt den fesljummen,, de funka okej.... 
En kvart senare var de vatten och en ny drink... 

Förberedde även 2 matlådor till andra dagar... Nötfärs rullade till köttbullar  som jag krydda med tacokrydda , chilifrukt och såklart vitlök .... 

Då jag missat mellisen under em, fick jag ta den senare på kvällen istället... Ny drink samt 2 köttbullar,,palla inte ägg igen..... 


Summa sumaro av dagen,,,, sugen på precis allt, saknat sallad, frukt, grönsaker och sås till mina måltider,,,,, inte speciellt hungrig faktiskt , bara sug... Stenhård mage... Inga utgifter där ente... Funkat bättre än förväntat .. 


Saknar min plutt....men han har de as najs i Spanien 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar