torsdag 4 augusti 2016

Ny resa på måndag


På måndag börjar en ny resa,,,, med Coachfit... Måste ge det ett försök... Ett 12v program med olika sorts mat,,, man blir coachad under tiden 2-3 dagar i veckan med personlig coach...vissa dagar/veckor är det enbart proteiner, ibland ingen sallad... Ingen läsk,, och mitt stora dilemma är att man bara får dricka kaffe 1-3ggr/dag.. #hejdåkaffetant.....Tydligen inte så mycket frukt heller,,,inget tuggummituggande ,,,,,, mycket nytt...  12v av ens liv kan man väl ge... Jag är ganska taggad... Inte vv, men typ ändå...man äter mat, och inga måltidsersättningar . Lite vitaminer.... 
Jag behöver hitta formen igen,,tappat mig helt,,, fuskat överdrivet mycket,,, behöver en kickstart för att glida in på vv igen sen... Jag hoppas på att iaf tappa 5-6 kg på dessa 12v! 
Nu kör vi #hursvårtskadetva 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar