fredag 12 augusti 2016

Dag 5

Dagen börja bra.. Inget direkt sug och humöret var tipp topp 
I em kom dippen igen... Helt orkeslös, låg energi och tom i huvudet... Titta i ett reklamblad från ÖB ,,, såg Ahlgrens salta bilar och min kropp gick bananas ... Shit vilket sug ... Jag skulle kunna hälla i mig 5 påsar,, vräka i mig... Jag blev sugen på popcorn och hemmagjorda klyftpotatisar med lohmanders bea... Skulle kunna slafsa i mig allt! Men nääää,,,, går ju inte... Drack vatten och intala mig att det är gott.... Har aldrig druckit så mycket vatten som jag gör ( ändå skiter jag inte?!?!? Vad e de för fel på min kropp???) 

Jag har tom bakat 2 långpannor med kärleksmums till morgondagens fest,,,,UTAN att slicka slevar, fingrar el skålar... Klappar mig själv på axeln ....en rejäl klapp..... 

Jag känner mig supersmal nu,,,som att jag losat 15 kg... Måste spegla mig var 20 minut för att inse fakta,,,jag ser ut som i måndags morse,... Plöfsig! Min mage finns kvar,,,likaså dubbelhakan och röven ser ut dom ett groggabord ... 

Frukost : ett kokt ägg + en äggvita 

Lunch : räkor med dill och curry + 1 öggvita 


Mellis: en burk tonfisk a' 90gram ( jag sket i salthalten ) 

Middag : kycklingklubba som var kryddad med timjan, vitlök, dragon och örtagårdskrydda ... Gick undan med middagen så han inte med att fota... Åt allt kött jag km åt,,har aldrig rensat en kyckling så mycket ,,, Tror inte ens Fredrik han se den...han såg nog bara benen som satt i mungipan ... 

Summa sumaro: Sötsug och kolhydratssug delux, upphöjt till 2.. (I morgon ska jag synda lite..längtar)
Trött, seg, huvudvärk , lite yr oxå faktiskt. Saknar salt mat och nått annat att tugga på.. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar