fredag 12 augusti 2016

Dag 4

4e dagen och det känns lite bättre nu.... Inte lika trött och energilös idag.. Nu ser jag fram emot måndag....den Oranga dagen,,, Kommer dock synda redan på lördag på vår sommarfest.. Tänkte käka räkor och kräftor, som är bra, för det är proteiner,,, Meeeen, såklart kommer jag kränga bröd och aoli oxå,,,och säkerligen ta ett glas vin... 
På måndag ska jag starta min frukost med turkisk yoghurt med lite bär,,, kanske en bananpannkaka och ett fröknäcke jag ska baka på söndag.. Maaaaaaaams... Lunch vet jag inte,,, Kvällen kan bli bakad potatis med skagenröra .... Vi har bröllopsdag då med,,får fira på bästa sätt.. Allt går att lösa... 

Frukosten : DrInk + 4 st kokosvaniljplättar ( vanlig omelett till Fredde ) 

Lunch: kycklingfilé med vitlök och basilika 

Mellis: omelett på 1 ägg och 2 extra vitor...  + Drink 

Middag: Grillad lax med chili och vitlök samt ingefära och citronpeppar + drink 

Hade grannarna över på middag igår,,, De åt fläskfilé och pommes istället för lax... Funka bra,,, jag var dock sugen på att göra en djupdykning ner i bea såsen...slicka burken ren.. Men satt fast med kardborreband i stolen, så blev inget med det.... 

Plantera om lite i balkonglådorna igår... Hösten står ändå på glänt,,så köpte lite höstpiff..





Summa sumaro av dagen : hHar börjat tänka att Allt, precis allt jag är sugen på eller saknar finns faktiskt kvar om 12 veckor oxå.. Lite trött i huvudet under eftermiddagen.. Ff inga utgifter.. Skrev med coachen och hon sa det var normalt,, kroppen reagerar olika,,skulle dricka mycket vatten... Jag dricker redan  as mycket vatten,,, ett par liter om dagen... Ska nog ta lite laktulos el nått,,, 
Annars har dagen funkat klockrent.... Har kommit över den jobbiga tröskeln när kroppen skriker efter socker 

Såhär ser mina veckor ut med de olika färgerna och vad man får äta


Finns fler alternativ,,,, men detta är vad jag gillar 😀

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar