torsdag 28 januari 2016

YES!!!!!! och plugg

Äntligen fick jag mitt minus !!!!! 
- 1,3 kg på 1v... Now we talking.. Allt under 0,4 räknas inte för mig..såklart är alla minus bra istället för plus ,, men rent mentalt gäller inget under 0,4! 

När jag kom hem hade maken fixat middagen.. Grillad kyckling, couscous och hemmagjord coleslowsallad ( vet i fan hur de stavas men ni fattar) Grymmegott ! Och man kan äta mycket kyckling för lite sp.. En kycklingfilé är 1sp.. Magiskt!!! Hade ätit lite för lite under dagen..så hade 23 points kvar när middan var klar... Nu har jag 16 kvar... Kommer inte äta mer heller idag..jag är mätt.. Ibland är det faktiskt svårt att få i sug alla som man ska.... 

Var faktiskt inne på komvux idag och snacka lite med deras Syv .. Yes, nu har jag bestämt mig!!! Blir plugg till hösten på distans .. Till Syv faktiskt .. Woop woop !! Saknade engelska behörigheten,,, så måste läsa in den nu i vår..med start 22/2,, även den på distans,, i 10 veckor.. Ska faktiskt bli kul!!! Ser fram emot detta ... De rekommendera mig även att skriva högskoleprovet.... Det känns sådär faktiskt,,, överkurs för min del,, känner att jag är sämst på det..,, hallå,,,kluriga frågor, statistik, matte, engelska,,mm,,,och allt under tidspress..... Tjena mittbena.......  Men lättare att komma in på kurser om man har skrivit det.. Så bara att göra det... 


Nu ska jag njuta av fruktsallad .. Gott ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar