måndag 18 januari 2016

Lurrevecka , möte och möte å ensammiddag

Skifte i föräldrarfabriken... Nu e det Lurrevecka igen..❤️ massa mys och kanelbullebak står på agendan... ( det vankas ju snart födelsedag för mannen) samt en fotbollsmatch till helgen... Men först myser vi i vardagen...

Idag var vi först på ett bankmöte.. Ett bra möte!!!! De börjar rätta till sig nu. Äntligen.
Dagens frukost bestod av smoothie och ägg..

Tillbaka på jobbet vid lunch,,,,Har börjat att rodda i praktikplatser till åttorna .. Ska bli kul att fixa och trixa ihop en vecka för dom i april... I morgon ska jag börja ringa runt... Börjar med BoIS alla partners,,,guld som nätpartners.. 21 platser ska jag trolla fram... Blir månadens utmaning hehehe... 

Efter jobbet var det dax för nästa möte....Denna gång på jobb... De nya ägarna kom och presentera sig,,,,vi fick presentera oss själva.... Vet faktiskt inte vad jag ska säga... Det blir antingen eller.... 

Blev middag i ensamhet idag,,, Lurre träna och Fredrik var kvar på mötet länge...kom hem 21... 
Självklart stod wook på matsedeln... Pimpa den med kryddor, massa vitlök och tomater.. Moooooms 
Till detta hitta jag fläskfilé i frysen som jag tina upp och kokte lite ris... Slantade upp en banan och ringla över lite mango chutney.. Shit-pommes vad gott det blev ❤️ Jag överträffa mig själv hehehe 

Hela rätten 6 sp.... Underbart ❤️ 

Blev soppa till lunch idag..... Gulaschsoppa.. Gott i kylan... Har dock ätit alldeles förlite av värde idag... Har 9 sp kvar nu kl 23:05.... Not good .... 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar